loader image

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Το έργο αποτελεί Δράση ενίσχυσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την αγορά ή την αξιοποίηση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών και τη γενικότερη υποστήριξή του για τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Με επιδότηση 90%, δώσε τώρα στην επιχείρησή σου τα ψηφιακά εργαλεία που θα την απογειώσουν!

Μοναδική ευκαιρία ψηφιακής αναβάθμισης για την επιχείρησή σου!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα και σύντομα θα έρθουμε σε επαφή μαζί σου με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

(*) υποχρεωτικό πεδίο

ΕΜΕ = Ετήσια Μονάδα Εργασίας
Μονάδα Μέτρησης της Απασχόλησης σε μία επιχείρηση η οποία ισοδυναμεί με έναν (1) εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης σε ετήσια βάση. Τα άτομα που δεν εργάστηκαν ολόκληρο το έτος, οι εργαζόμενοι μερικής απασχόλησης, ανεξάρτητα από τη διάρκεια, και οι εργαζόμενοι σε εποχική βάση αντιστοιχούν σε κλάσματα των ΕΜΕ.

Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία MμE»
Το πρόγραμμα ενισχύει τον ψηφιακό μετασχηματισμό μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Τώρα είναι η ευκαιρία να απογειώσεις την επιχείρησή σου με τα ψηφιακά εργαλεία που σου έλειπαν! Δες τι μπορείς να πετύχεις:
ddp-md-icon|md-cloud_done|

Εκσυχρονισμό

της παραγωγικής, εμπορικής και διοικητικής λειτουργίας: Διαχείριση πελατολογίου, παραγγελιών, τιμολόγησης, υποδομών και άλλων λειτουργιών cloud για να μη σε σταματάει τίποτα!
ddp-et-icon|et-icon-flowchart-alt|

Ψηφιοποίηση

των συναλλαγών: Ανάπτυξε το δίκτυο πωλήσεων σου online, χτίσε επιτυχημένες ψηφιακές καμπάνιες, δώσε ταχύτητα και ευελιξία στις συναλλαγές σου!
ddp-md-icon|md-update|

Αναβάθμιση

της επικοινωνίας και εισαγωγή νέων μορφών υβριδικής εργασίας (hybrid workplace): Επικοινώνησε με τους πελάτες απ’ όπου κι αν είσαι, συντόνισε εύκολα και γρήγορα τους συνεργάτες σου. Φτάσε πιο μακριά χωρίς καν να μετακινηθείς!
ddp-md-icon|md-security|

Αύξηση ασφάλειας

στις ηλεκτρονικές συναλλαγές: Πραγματοποίησε τις συναλλαγές σου μακριά από κακόβουλες επιθέσεις και προστάτεψε τα δεδομένα σου. Θωράκισε την επιχείρηση σου ολοκληρωμένα!

Σε ποιους απευθύνεται

Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις εξής κατηγορίες:

από 1 έως 10 εργαζόμενοι

€900 – €1.800

από 10 έως 25 εργαζόμενοι

€3.600 – €5.400

από 25 έως 40 εργαζόμενοι

€9.000 – €10.800

από 40 έως 250 εργαζόμενοι

€13.000 – €18.000

Ενέργειες που επιδοτούνται

Βελτίωση της λειτουργίας των επιχειρήσεων
  • Εφαρμογές εμπορικού λογισμικού

  • Εφαρμογές Διαχείρισης και Υποστήριξης Πελατών

  • Εφαρμογές Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού

  • Εφαρμογές Διαχείρισης παραγγελιών, αποθηκών και αποθεμάτων

  • Εφαρμογές πωλήσεων, κρατήσεων, παραγγελιοληψίας και τιμολόγησης

  • Εφαρμογές και εργαλεία διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας

  • Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης παγίων, υλικού ή προϊόντων

  • Εργαλεία Επιχειρησιακής Ευφυίας και Ανάλυσης δεδομένων

  • Industrial data platform templates and software

  • Υπηρεσίες Cloud Infrastructure & cloud Platforms

Συνεργασία, παραγωγικότητα και απομακρυσμένη εργασία
  • Cloud λύσεις παραγωγικότητας, επικοινωνίας και συνεργασίας

  • Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας

  • Εργαλεία διαχείρισης εργασιών, έργων και χαρτοφυλακίων

  • Συμβατικές λύσεις τύπου Cloud/Virtual PBX

Ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

  • Cloud εργαλεία για marketing

  • Εργαλεία σύνδεσης με συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών

  • Cloud εργαλεία που συνδέονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επαυξάνουν την λειτουργικότητά του

  • Εργαλεία διασύνδεσης με υπηρεσίες μεταφορών και παράδοσης προϊόντων

Ασφάλεια και Εμπιστοσύνη
  • Λύσεις ασφαλείας για τους τελικούς χρήστες και τις συσκευές τους

  • Συνολική παρακολούθηση της ασφάλειας από τρίτο οργανισμό/υπηρεσία

  • Ασφάλεια πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα

  • Συμμόρφωση στη διαχείριση δεδομένων

  • Διασφάλιση δεδομένων και επιχειρησιακής συνέχειας

  • Ηλεκτρονικές Υπογραφές στις διεπιχειρησιακές συναλλαγές

Λύσεις ασφαλείας για τους τελικούς χρήστες και τις συσκευές τους

Παρακολούθηση της ασφάλειας από τρίτο οργανισμό/υπηρεσία

Ασφάλεια πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα

Συμμόρφωση στη διαχείριση δεδομένων

Διασφάλιση δεδομένων και επιχειρησιακής συνέχειας

Ηλεκτρονικές Υπογραφές στις διεπιχειρησιακές συναλλαγές

Χρονική Διάρκεια Προγράμματος

Εκτιμάται ότι η χρονική διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος θα είναι από 22/6/22 ως 31/5/23.

Οι αιτήσεις  Χρηματοδότησης για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 έως την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022*.

*Οι ημερομηνίες ενδέχεται να μεταβληθούν μελλοντικά.

Δικαιούχοι Κατηγορίας 1

  • Αιτήσεις Χρηματοδότησης ειδικά για δικαιούχους που εμπίπτουν στην κατηγορία ένα (1), μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.

 

  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους της κατηγορίας ένα (1), μπορεί να γίνεται έως τη Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022.

 

  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022.

 

  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.

Δικαιούχοι Κατηγοριών 2, 3 και 4

  • Αιτήσεις Χρηματοδότησης ειδικά για τους δικαιούχους που εμπίπτουν στις κατηγορίες δύο (2), τρία (3) και τέσσερα (4), μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.

 

  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους των κατηγοριών δύο (2), τρία (3) και τέσσερα (4), μπορεί να γίνεται έως τη Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023.

 

  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 28 Απριλίου 2023.

 

  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τετάρτη 31 Μαΐου 2023.

Κάνετε την Επιχείρησή σας πιο

αποτελεσματική – παραγωγική – ασφαλή – ευέλικτη

με την ενοποιημένη πλατφόρμα της Microsoft

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Microsoft 365 για επιχειρήσεις

Ανακαλύψτε πώς το Microsoft 365 με το Microsoft Teams μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να βελτιώσει την ασφάλεια από απειλές στον κυβερνοχώρο, να μειώσει το κόστος και να παρέχει στους υπαλλήλους τη δυνατότητα να εργάζονται από οπουδήποτε.

Επιλέξτε την κατάλληλη λύση παραγωγικότητας για την επιχείρησή σας:

  • Microsoft 365 Basic για Επιχειρήσεις:

    • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με γραμματοκιβώτιο 50 GB και προσαρμοσμένη διεύθυνση τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    • Δημιουργήστε έναν κόμβο για ομαδική εργασία για να συνδέσετε άτομα χρησιμοποιώντας το Microsoft Teams.

    • Χρησιμοποιήστε τις εφαρμογές του Office για το web, όπως το Outlook, Word, το Excel, το PowerPoint και το OneNote.

    • Αποθηκεύστε και μοιραστείτε αρχεία με 1 TB χώρου αποθήκευσης OneDrive στο cloud ανά χρήστη.

    • Διευκολύνετε τις ηλεκτρονικές συσκέψεις και τις διασκέψεις με βίντεο για έως και 300 χρήστες.

    • Λάβετε βοήθεια ανά πάσα στιγμή, με υποστήριξη από το τηλέφωνο και το web όλο το εικοσιτετράωρο από τη Microsoft.


    Συμβατό με Windows 11, Windows 10, Windows 8.1 και τις δύο πιο πρόσφατες εκδόσεις του macOS. Περιλαμβάνονται όλες οι γλώσσες

     

  • Εφαρμογές Microsoft 365 για επιχειρήσεις:

    • Αποκτήστε εκδόσεις υπολογιστή των εφαρμογών του Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (καθώς και Access και Publisher μόνο για PC).

    • Αποθηκεύστε και μοιραστείτε αρχεία με 1 TB χώρου αποθήκευσης του OneDrive στο cloud ανά χρήστη.

    • Χρησιμοποιήστε μία άδεια που καλύπτει πλήρως εγκατεστημένες εφαρμογές του Office σε πέντε κινητές συσκευές, πέντε tablet και πέντε PC ή Mac ανά χρήστη.

    • Αυτόματη ενημέρωση των εφαρμογών σας με νέες λειτουργίες και δυνατότητες κάθε μήνα.

    • Λάβετε βοήθεια ανά πάσα στιγμή, με υποστήριξη από το τηλέφωνο και το web όλο το εικοσιτετράωρο από τη Microsoft.

     

    Συμβατό με Windows 11, Windows 10, Windows 8.1 και τις δύο πιο πρόσφατες εκδόσεις του macOS. Περιλαμβάνονται όλες οι γλώσσες.

     

  • Microsoft 365 Standard για Επιχειρήσεις: Αποκτήστε τις εκδόσεις υπολογιστή των εφαρμογών του Office, συμπεριλαμβανομένων των Outlook, Word, Excel, PowerPoint και OneNote (συν Access και Publisher μόνο για PC).

    • Φιλοξενήστε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με γραμματοκιβώτιο 50 GB και προσαρμοσμένο τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    • Δημιουργήστε έναν κόμβο για ομαδική εργασία για να συνδέσετε άτομα χρησιμοποιώντας το Microsoft Teams.

    • Αποθηκεύστε και μοιραστείτε αρχεία με 1 TB χώρου αποθήκευσης OneDrive στο cloud ανά χρήστη.

    • Χρησιμοποιήστε μία άδεια που καλύπτει πλήρως εγκατεστημένες εφαρμογές του Office σε πέντε κινητές συσκευές, πέντε tablet και πέντε PC ή Mac ανά χρήστη.

    • Λάβετε βοήθεια ανά πάσα στιγμή, με υποστήριξη από το τηλέφωνο και το web όλο το εικοσιτετράωρο από τη Microsoft.

    Συμβατό με Windows 11, Windows 10, Windows 8.1 και τις δύο πιο πρόσφατες εκδόσεις του macOS. Περιλαμβάνονται όλες οι γλώσσες.

     

  • Microsoft 365 Premium για Επιχειρήσεις: Παραμείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες εκδόσεις των Word, Excel, PowerPoint, και άλλων εφαρμογών.

• Συνδεθείτε με πελάτες και συνεργάτες χρησιμοποιώντας τα Outlook, Exchange και Microsoft Teams.

• Διαχειριστείτε τα αρχεία σας από οπουδήποτε, με χώρο αποθήκευσης 1 TB στο cloud του OneDrive ανά χρήστη.

• Προστατέψτε την επιχείρησή σας από προηγμένες απειλές στον κυβερνοχώρο με εξελιγμένη προστασία από ηλεκτρονικό “ψάρεμα” και ransomware.

• Ελέγξτε την πρόσβαση στις ευαίσθητες πληροφορίες χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση, για να αποτρέψετε την ακούσια κοινοποίηση των δεδομένων.

• Προστατέψτε τις συσκευές που συνδέονται στα δεδομένα σας και διατηρήστε ενημερωμένες και ασφαλείς τις συσκευές iOS, Android, Windows και MacOS3.

Συμβατότητα με Windows 11, Windows 10 Pro και Windows 365. Ορισμένες δυνατότητες διαχείρισης δεν υποστηρίζονται στα Windows Home. Περιλαμβάνονται όλες οι γλώσσες.

Microsoft 365 για μεγάλες επιχειρήσεις

Βοηθήστε τους χρήστες και τις ομάδες να εργάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο με τις εφαρμογές και τις εμπειρίες στις οποίες βασίζονται καθημερινά, για να συνδέονται, να συνεργάζονται και να ολοκληρώνουν την εργασία τους από οπουδήποτε.

  • Microsoft 365 E3: Το Microsoft 365 E3 συνδυάζει τις κορυφαίες εφαρμογές παραγωγικότητας με βασικές δυνατότητες ασφάλειας και συμμόρφωσης.
• Βελτιώστε την παραγωγικότητα και καλλιεργήστε μια κουλτούρα συνεργασίας με συνδεδεμένες εμπειρίες.
• Μετασχηματίστε τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεστε την επιχείρησή σας και ενισχύστε τις σχέσεις με τους πελάτες με ενσωματωμένες ροές εργασιών.
• Προστατέψτε προληπτικά τους εργαζόμενους, τα δεδομένα και τις πληροφορίες των πελατών σας με έξυπνη ασφάλεια.
  • Microsoft 365 E5: Το Microsoft 365 E5 συνδυάζει τις καλύτερες εφαρμογές παραγωγικότητας στην κατηγορία τους, με προηγμένες δυνατότητες ασφάλειας, συμμόρφωσης, φωνής και ανάλυσης.
• Επεκτείνετε την προστασία ταυτότητας και την προστασία από απειλές, με ενοποιημένη και αυτοματοποιημένη ασφάλεια, για να εμποδίσετε τις βλαβερές επιθέσεις.
• Συνδυάστε την προστασία πληροφοριών με τις προηγμένες δυνατότητες συμμόρφωσης, για να προστατεύσετε και να ρυθμίσετε τα δεδομένα, μειώνοντας, παράλληλα, τον κίνδυνο.
• Αποκτήστε δυνατότητες διάσκεψης και κλήσης ήχου στο cloud, για να υποστηρίξετε τις ομάδες σας.2
• Επωφεληθείτε από τις δυνατότητες του Power BI, που σας βοηθούν να εξάγετε σημαντική επιχειρηματική αξία από τα δεδομένα σας.
  • Microsoft 365 F3: Ενισχύστε το εργατικό δυναμικό πρώτης γραμμής σας για να επιτύχετε περισσότερα.
    • Εξοπλίστε τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής με ισχυρά και έξυπνα εργαλεία που παρέχουν μια συνδεδεμένη και ασφαλή εμπειρία.
    • Μετασχηματίστε τις επιχειρηματικές διαδικασίες με προσαρμοσμένες εφαρμογές και αυτοματοποίηση ροών εργασιών για εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.
    • Διαφυλάξτε τους εταιρικούς πόρους με έξυπνη ασφάλεια που δεν θα επιβραδύνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Email (Exchange Online)

Εργαστείτε πιο έξυπνα, από οπουδήποτε, με φιλοξενούμενο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για επιχειρήσεις

  • Microsoft Exchange Online (Plan 1): Ασφαλές και αξιόπιστο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επαγγελματικής κατηγορίας με γραμματοκιβώτιο 50 GB ανά χρήστη.
  • Microsoft Exchange Online (Plan 2): Περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες του Exchange Online (Πρόγραμμα 1), καθώς και χώρο αποθήκευσης γραμματοκιβωτίου αρχειοθήκης, φιλοξενούμενο φωνητικό ταχυδρομείο και αποτροπή απώλειας δεδομένων.
  • Microsoft 365 Standard για Επιχειρήσεις: Περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες του Exchange Online (Πρόγραμμα 1), καθώς και πλήρως εγκατεστημένες εφαρμογές του Office, χώρο αποθήκευσης και κοινή χρήση αρχείων 1 TB, διασκέψεις με βίντεο και πολλά άλλα.
Security (Microsoft Defender για επιχειρήσεις)

Microsoft Defender για επιχειρήσεις: Αποκτήστε οικονομική ασφάλεια τελικού σημείου εταιρικού επιπέδου που είναι εύχρηστη και σχεδιασμένη ειδικά για επιχειρήσεις με έως 300 υπαλλήλους.

Το Microsoft Defender για επιχειρήσεις παρέχει τα εξής:

  • Ασφάλεια συσκευών με διαχείριση απειλών και ευπαθειών, προστασία επόμενης γενιάς και εντοπισμό και απόκριση τελικού σημείου.
  • Εύχρηστη ρύθμιση βάσει οδηγού, με ενεργοποιημένες τις προτεινόμενες πολιτικές ασφαλείας για γρήγορη προστασία των συσκευών.
  • Ασφάλεια που σας διατηρεί παραγωγικούς και λειτουργεί με την υποδομή πληροφορικής σας χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τον προϋπολογισμό σας.
  • Το Microsoft Defender για επιχειρήσεις έχει σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις με έως 300 υπαλλήλους.
ERPs (Enterprise Resource Planning)

Το Dynamics 365 σάς βοηθά να συνδέσετε και να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας.

Βελτιώστε τις διεργασίες με το Dynamics 365 Business Central, μια λύση ERP που σας βοηθά να αυξήσετε την παραγωγικότητα και να βελτιώσετε κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

CRMs (CustomerRelationship Management)
Το Microsoft Dynamics 365 είναι η απαραίτητη επιχειρηματική λύση για πολυάσχολους επαγγελματίες που πρέπει να αλληλεπιδρούν με πελάτες, διατηρώντας ταυτόχρονα την παραγωγικότητα τόσο στον χώρο εργασίας όσο και εν κινήσει.  Προετοιμαστείτε για τις συναντήσεις σας και ενημερώστε σημειώσεις, εργασίες και συνημμένα, καθώς και σχετικές καρτέλες υπηρεσιών και πωλήσεων, όσο έχετε ακόμα φρέσκες τις πληροφορίες. 


Το Dynamics 365 παρέχει στους πωλητές, τους εκπροσώπους και τους προϊσταμένους με τα καλύτερα εργαλεία για τη διαχείριση των δεδομένων τους και την ενημέρωση των καρτελών και της κατάστασης σε σύνδεση. Μια απρόσκοπτη εμπειρία ρύθμισης σας δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσετε μία φορά τις παραμέτρους της εφαρμογής και να την αναπτύξετε παντού, σε κινητή συσκευή, σε επιφάνεια εργασίας ή σε tablet.

Έχετε ερωτήσεις για το πρόγραμμα;

Έχουμε τις απαντήσεις!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Το έργο αποτελεί Δράση ενίσχυσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την αγορά ή την αξιοποίηση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών και τη γενικότερη υποστήριξή του για τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Σκοπός και αντικείμενο

Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να

  • εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία,
  • αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace),
  • ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου,
  • αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές,

μέσω της αξιοποίησης νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.
Για τον σκοπό αυτό, το Πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» θα παρέχει επιταγές (vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων.

Δικαιούχοι του Προγράμματος

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες ιδιωτικές Επιχειρήσεις που ασκούν οικονομική δραστηριότητα, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  2. Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης Χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα.
  3. Έχουν ιδρυθεί/ συσταθεί πριν την 01.01.2022.
  4. Συνιστούν νομική οντότητα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Ατομική Επιχείρηση, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Στην ενότητα 2.1 της Πρόσκλησης, παρουσιάζεται αναλυτικά το σύνολο των προϋποθέσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα.

Οι δικαιούχοι του Προγράμματος εντάσσονται στις ακόλουθες διακριτές κατηγορίες και υποκατηγορίες με κριτήριο την απασχόληση (εξαρτημένη εργασία):

Κατηγορία
ΕΜΕ
1 0,01 ΕΜΕ < μ ≤ 10 ΕΜΕ
2 10 ΕΜΕ < μ ≤25 ΕΜΕ
3 25 ΕΜΕ < μ ≤ 40 ΕΜΕ
4 40 ΕΜΕ < μ ≤ 250 ΕΜΕ

Για την επιβεβαίωση τήρησης των κριτηρίων επιλεξιμότητας, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ενότητα 2.3 της Πρόσκλησης.

Χρονική διάρκεια και ορόσημα Προγράμματος

Τα χρονικά ορόσημα για τους Δυνητικούς Δικαιούχους και τους Προμηθευτές αναλύονται ως εξής:

Προμηθευτές:

  • Αιτήσεις συμμετοχής Προμηθευτών μπορούν να υποβάλλονται στην ψηφιακή πλατφόρμα από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 και καθ’ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος.
  • Αιτήματα έγκρισης ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών προς επιδότηση από το Πρόγραμμα υποβάλλονται από ήδη εγκεκριμένους προμηθευτές καθ΄ όλη τη διάρκεια του Προγράμματος.

Δικαιούχοι:

Εκτιμάται ότι η χρονική διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος θα είναι από 22/6/22 ως 31/5/23.  

Οι αιτήσεις  Χρηματοδότησης για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 έως την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022*
 
*Οι ημερομηνίες ενδέχεται να μεταβληθούν μελλοντικά. 

Κατηγορίας 1

  • Αιτήσεις  Χρηματοδότησης ειδικά για δυνητικούς δικαιούχους που εμπίπτουν στην εν λόγω κατηγορία, μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.
  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους της κατηγορίας ένα (1), μπορεί να γίνεται έως τη Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022.
  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022
  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023.

Κατηγοριών 2, 3 και 4

  • Αιτήσεις  Χρηματοδότησης ειδικά για τους δυνητικούς δικαιούχους που εμπίπτουν στις συγκεκριμένες κατηγορίες,  μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, έως και την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022.
  • Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους των εν λόγω κατηγοριών, μπορεί να γίνεται έως τη Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023.
  • Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 28 Απριλίου 2023
  • Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος για τις συγκεκριμένες κατηγορίες δικαιούχων ορίζεται η Τετάρτη 31 Μαΐου 2023.
Προϋπολογισμός Προγράμματος

Ο προϋπολογισμός του Προγράμματος (συνολική Δημόσια Δαπάνη) ανέρχεται σε 180.000.000,00 ευρώ. Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας στο πλαίσιο της Δράσης: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων» και κατανέμεται στις επιμέρους Κατηγορίες επιχειρήσεων ως εξής:

 

Κατηγορία Δικαιούχων Προϋπολογισμός Προγράμματος
Κατηγορία 1: 90.000.000,00 €
Κατηγορία 2: 40.000.000,00 €
Κατηγορία 3: 30.000.000,00 €
Κατηγορία 4: 20.000.000,00 €

Ύψος και ένταση ενίσχυσης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης επιταγών (vouchers), βάσει του μεγέθους της επιχείρησης -σε όρους απασχόλησης-  και ειδικότερα ανά Κατηγορία Επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα:

(Α) (Β) (Γ) (Δ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Μέγεθος Επιχείρησης (μ) Ονομαστική Αξία Voucher(s) (Μέγιστο ποσό ενίσχυσης) Μέγιστη επιλέξιμη δαπάνη Ένταση ενίσχυσης
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1 0,01 ΕΜΕ < μ ≤ 5 ΕΜΕ €900,00 €1.000,00 90%
5 ΕΜΕ < μ ≤ 10 ΕΜΕ €1.800,00 €2.000,00 90%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2 10 ΕΜΕ < μ ≤18 ΕΜΕ €3.600,00 €4.000,00 90%
18 ΕΜΕ < μ ≤ 25 ΕΜΕ €5.400,00 €6.000,00 90%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3 25 ΕΜΕ < μ ≤ 32 ΕΜΕ €9.000,00 €10.000,00 90%
32 ΕΜΕ < μ ≤ 40 ΕΜΕ €10.800,00 €12.000,00 90%
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 40 ΕΜΕ < μ ≤ 50 ΕΜΕ €13.500,00 €15.000,00 90%
50 ΕΜΕ < μ ≤ 250 ΕΜΕ €18.000,00 €20.000,00 90%

Επισημαίνεται ότι το ύψος της ενίσχυσης/ ποσό εξαργύρωσης δεν μπορεί να υπερβεί:

  • την ονομαστική αξία του voucher, όπως αποτυπώνεται στη στήλη (Β) και,
  • το 90% του πραγματικού κόστους των προμηθευόμενων ψηφιακών προϊόντων και  υπηρεσιών.

Οι δαπάνες που ενισχύονται στο πλαίσιο του Προγράμματος δεν επιτρέπεται να ενισχυθούν από καμία άλλη πηγή, Εθνική ή Ευρωπαϊκή.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τους κανόνες επιλεξιμότητας των δαπανών, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ενότητα 6.3 της Πρόσκλησης.

Ενδεικτικά παραδείγματα ελέγχου επιλεξιμότητας δαπανών και υπολογισμού ενίσχυσης παρέχονται στην ενότητα 6.4 της Πρόσκλησης.

Επιλέξιμες Ενέργειες και Δαπάνες
Στα πλαίσια του Προγράμματος, επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers).

Κάθε δικαιούχος της Κατηγορίας 1 δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας και μόνο επιδοτούμενης λύσης (σύνθεσης προϊόντων/υπηρεσιών),

Κάθε δικαιούχος των Κατηγοριών 2,3 ή 4 δύναται να χρηματοδοτηθεί για την αγορά μίας ή και παραπάνω επιδοτούμενων λύσεων.

Η προμήθεια των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, πραγματοποιείται μέσω των εγκεκριμένων, στο πλαίσιο του Προγράμματος, Προμηθευτών. Επίσης πρέπει να ανήκουν στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών, περισσότερες πληροφορίες για το οποίο αναφέρονται στην ενότητα 5.5 της Πρόσκλησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τις επιδοτούμενες λύσεις , παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ενότητα 5.1 της Πρόσκλησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τις επιλέξιμες κατηγορίες ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών, συμπληρωματικών υπηρεσιών και τις προϋποθέσεις επιβεβαίωσης ενεργοποίησης αυτών, παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις ενότητες 5.2, 5.3 και 5.4 της Πρόσκλησης.

Διαδικασία Υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης Δικαιούχων

Η αίτηση υποβάλλεται από εκπρόσωπο της επιχείρησης που κατέχει νομίμως τους κωδικούς (username & password) πρόσβασης της επιχείρησης στις φορολογικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα taxisnet).

Προκειμένου να εισέλθει στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων (ΗΠΔΕ) και να δημιουργήσει νέα αίτηση, ο αιτών  θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τους εταιρικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxsinet.  Για το σκοπό αυτό

  • Καταρχάς παρέχει τη συναίνεσή του για την επεξεργασία των αναγκαίων δεδομένων στο πλαίσιο υποβολής, ελέγχου και έγκρισης της Αίτησης Επιχορήγησης, και δηλώνει ότι έχει λάβει γνώση και συμφωνεί-συμμορφώνεται με τους όρους και διαδικασίες του Προγράμματος.
  • Μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιου Τομέα (ΓΓΠΣ) για την καταχώρηση των εταιρικών διαπιστευτηρίων στην υπηρεσία αυθεντικοποίησης χρηστών.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ενότητα 12 της Πρόσκλησης.

Διαδικασία Αξιολόγησης- Απόφαση έκδοσης αποτελεσμάτων

Για την επιλογή των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων πραγματοποιείται έλεγχος τήρησης των προϋποθέσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα (επιβεβαίωση επιλεξιμότητας) και συγκριτική αξιολόγηση των επιλέξιμων προτάσεων, επί τη βάσει των κριτηρίων αξιολόγησης, τα οποία αναλύονται στην ενότητα 7.1 της Πρόσκλησης.

Η διαδικασία αξιολόγησης πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του Προγράμματος.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τη διαδικασία αξιολόγησης και την έκδοση των αποτελεσμάτων, παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις ενότητες 7.2 και 7.3 της Πρόσκλησης.

Μετά την ολοκλήρωση των ανωτέρω διαδικασιών εκδίδεται η απόφαση ένταξης με την τελική κατάταξη και ορισμό των αιτήσεων που δύνανται να χρηματοδοτηθούν από το Πρόγραμμα.

Με την έκδοση της απόφασης, οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Αγοράς επιδοτούμενων ψηφιακών λύσεων

Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα:

  1. Λήψη επιταγής (voucher)
  2. Επιλογή προϊόντων/υπηρεσιών και προμηθευτών
  3. Παραγγελία προϊόντων/υπηρεσιών – Δέσμευση vouchers
  4. Εξόφληση προϊόντων/υπηρεσιών – Εξαργύρωση vouchers

Υπάρχει δυνατότητα καταγγελίας της συναλλαγής από το δικαιούχο μετά την εξαργύρωση των vouchers.

Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με τη διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων ψηφιακών λύσεων, παρακαλούμε συμβουλευτείτε την ενότητα 13 της Πρόσκλησης.

Pin It on Pinterest

Share This